Loodud selleks, et tunda ennast võrdselt kodus nii maanteel kui ka võidusõidurajal, ühendab N endas Hyundai rikkalikud autospordi ja kõrgetasemelise maanteeauto arendamise kogemused.
IONIQ 5 N loomisel on kasutatud kõige uuemaid tehnoloogiaid, et viia sõidurõõm täiesti uuele tasemele. Hyundai N-mudelite arendusmeeskond on kuulanud tähelepanelikult, mida praegused ja tulevased N-mudelite fännid arvavad ja ootavad. IONIQ 5 N pakub sõidul vahetut käiguvahetuse tunnetust ning täpset tagasisidet, millest sportautode entusiastid elektrisõiduki puhul sageli puudust tunnevad. Hyundai N-mudelite elektroonilise käiguvahetuse (e-Shift) tehnoloogia laseb sul tunda, et kontroll jõuülekande üle on sinu käes, muutes käiguvahetused selgelt tuntavaks ning andes sulle sõidu ajal head tagasisidet.
Avasta mudeli20 N Rally1 Hybrid põhineb i20 N sõiduautol. Sõiduki WRC-versioon tugevdab veelgi enam autospordi ja Hyundai seeriaautode vahelist sidet.
Tüüp 1,6 T-GDI
Võimsus 204 hj
Pöördemoment 304 Nm
Käigukast 6-käiguline manuaalkäigukast
Veoskeem Esirattavedu
0–100 km/h 6,2 s
Tüüp Hyundai Motorsporti turboülelaaduriga otsesissepritsega mootor
Hübriidajami võimsus 380 hj + 134 hj
Pöördemoment ~450 Nm
Käigukast 5-käiguline manuaalkäigukast
Veoskeem Nelikvedu
0–100 km/h < 4 s
2022. aastal võistlesid autoralli MM-sarjas esmakordselt hübriidajamiga autod ja nii jätkub see ka 2024. aastal. Rally1 reeglite kohaselt on autod varustatud 100 kW võimsusega pistikhübriidajamiga, mis koos 1,6-liitrise sisepõlemismootoriga toodab üle 500 hobujõu. Erinevalt teiste hübriidmootoritega autospordi meistrivõistluste push-to-pass süsteemidest kasutavad WRC-sõitjad elektrienergiat automaatse süsteemi kaudu, mida dikteerivad eelnevalt programmeeritud mootori juhtmooduli tabelid.
Rally1 reeglid näevad ette rohkem turvaelemente sõitjate kaitseks. Nende hulka kuuluvad tugevdatud esi- ja tagaosa, ruumiraamile lisatud peamine turvakaar ja ümberkujundatud katuseosa, mis suudab summutada kuni 115% rohkem energiat kui varasemate reeglite puhul.
Rally1 autode miinimummassiks on määratud 1350 kg – see on 160 kg rohkem kui 2021. aasta reeglites. See suur kasv on tingitud sõidukite uute elektrotehniliste elementide lisamassist.
Standardne hübriidajam koosneb 12 000 p/min töötavast mootorigeneraatori seadmest (MGU), inverterjuhtimisseadmest ja 3,9 kWh võimsusega akust, mis toodab kuni 750 volti. Ajam on veovõlli abil ühendatud kõigi nelja rattaga, et maksimeerida kiirendusvõimsust, andes kiirendusfaasis lisaks 180 Nm pöördemomenti. Hübriidajam on paigutatud ballistilise tugevusega süsinikkiust korpusesse, mis peab vastu löökidele tugevusega kuni 70 G.
WRC-autodel on mitmeid aerodünaamilisi lisasid, näiteks spoilerid ees ja taga, mis suruvad autot rohkem vastu teed. Eelmise ajastu määrustele vastav agressiivne aerodünaamika on jäänud alles ka praeguste hübriidajamiga ralliautode DNA-sse.