Hyundai esitleb uue põlvkonna Separated Sound Zone’i tehnoloogiat
SSZ-tehnoloogia loob ja juhib auto helivälja, võimaldades juhil ja igal kaassõitjal kuulata eri helisid. Sõidukisse on paigaldatud mitu kõlarit, mille tehnoloogia kasutab teaduslikke põhimõtteid, et vähendada või suurendada helilainete helitaset. See ei lase eri istmetel kuulatavatel helidel kattuda, luues sama efekti nagu praegused müravähendussüsteemid, kuid ilma kõrvaklappideta.
Inimeste muusikamaitse on erinev, seega kasutavad mõned sõitjad reisi ajal kõrvaklappe, et oma helivoogu isoleerida, kuid see tekitab teiste sõitjatega suheldes ebavajaliku sotsiaalse tõkke. Uue põlvkonna SSZ-tehnoloogiaga varustatud sõidukiga sõitmisel saab iga reisija Bluetoothi kaudu ühendada oma nutitelefoni ja kuulata oma muusikat, ilma et teiste sõitjate helivoog segaks või tema helivoog teisi häiriks.
SSZi kasutamisel saab isoleerida ka eri sõitjate vabakäesüsteemi telefonikõnesid, tagades teel olles oluliste telefonikõnede privaatsuse. Lisaks võimaldab see murranguline tehnoloogia kõrvaldada kaassõitja jaoks ebavajalikud helid, kuid esitada neid juhile. Navigatsioonihelid või erinevad hoiatused võimaldavad juhil keskenduda sõiduki juhtimisele, samal ajal kui SSZ-süsteem isoleerib need helid teiste sõitjate kuuldeulatusest. See leiab eriti suurt kasutust juhtide seas, kel on sõidukis magav laps.
SSZ-tehnoloogia on olnud arendamisel alates 2014. aastast ning valmiskujul masstootmise süsteem peaks olema sõidukitesse paigaldamiseks valmis ühe või kahe aasta jooksul.