KONA kehtestab oma muljetavaldava nutitehnoloogia valikuga kompaktsete linnamaasturite segmendis uued standardid. Naudi uusimaid sidelahendusi ja nutikaid mugavusfunktsioone, mida täiendavad tipptasemel turva- ja juhiabisüsteemid.
Täishübriidi jõuallikaks on spetsiaalselt kalibreeritud 1,6-liitrine otsesissepritsega GDi-mootor koos selle paariliseks oleva elektrimootoriga. Hübriidajami kombineeritud võimsus on 141 hj ja pöördemoment kuni 265 Nm. Kiirenduseks nullist sajani kulub KONA Hybridil 10,9 sekundit.
Vaheta käike käepärase roolisambal asuva pöördlülitiga. See ei ole mitte ainult mugav, vaid aitab autos ka paremini korda hoida – jättes rohkem hoiuruumi sinu asjade tarbeks.
Kasutades roolil asuvaid käiguvalitsaid, saad käsitsi käike vahetada või regeneratiivpidurdamise taset muuta.
See auto on Hyundai kontserni esimene mudel, mis on varustatud uue side- ja navigatsioonilahendusega – Connected Car Navigation Cockpit (ccNC). See sisaldab mh uusimat Bluelinki telemaatikasüsteemi ja kõiki vajalikke tarkvarauuendusi õhu kaudu (OTA). Auto kasutamist lihtsustab Hyundai digivõtme* funktsioon, mis laseb auto lukustada või avada ühilduva telefoni või nutikellaga.
* Hyundai digivõti ei kuulu kõikide mudeliversioonide standardvarustusse.
Juhikohale annab kõrgtehnoloogilise ilme elegantselt kumerduv laiekraan, mis koosneb kahest kõrvuti integreeritud ekraanimoodulist: teabe- ja meelelahutussüsteemi 12,3” puuteekraanist ja 12,3” digitaalsest näidikuplokist.
* 12,3” digitaalne näidikuplokk ei ole saadaval mudeliversioonile Comfort.
BOSE’i inseneride poolt hoolikalt häälestatud kaheksa kõlari ja ühe bassikõlariga BOSE Premium Sound-helisüsteem pakub sulle võrratuid ja kaasahaaravaid kuulamiselamusi.
* Pole saadaval mudeliversioonile Comfort.
Saad oma KONA lukust avada, hoides enda nutitelefoni lihtsalt auto esiukse käepideme vastas.
* See funktsioon ei kuulu kõikide mudeliversioonide standardvarustusse.
KONA saab kaasa Hyundai uusima tipptasemel turva- ja juhiabisüsteemide paketi SmartSense. Esmakordselt on KONA Hybrid varustatud kiirteesõidu abisüsteemiga (HDA). See ühendab omavahel sõiduraja jälgimise abisüsteemi (LFA) ja navigatsiooniinfot järgiva isekohanduva kiirushoidiku (NSCC) ning kasutab sõiduohutuse tagamiseks ja sõidukiiruse automaatseks reguleerimiseks auto eri andureid ja kaardiandmeid.
Kitsas parkimismaja? Väike autopesula? Pole probleemi. Uue KONA täisvaatemonitor teeb manööverdamise kitsastes kohtades lihtsamaks ja ohutumaks.
Vaadet tahapoole auto vasak- või parempoolsele küljele näed mugavalt digitaalse näidikuploki ekraanilt. Kaamerad hakkavad tööle, kui suunatuled rajavahetuseks sisse lülitatakse.
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud, nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused, võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.