Close

Hyundai Motor laseb heita esimese pilgu uudismudelile IONIQ 9, astudes uude ruumikate elektrimaasturite ajastusse

Hyundai Motor Company avaldas esimesed pildid oma uudismudelist IONIQ 9 – uusimast liikmest oma täiselektrilises IONIQ-mudeliperes. Kolme istmereaga täiselektriline SUV ühendab aerodünaamilise suutlikkuse esteetilise veetlusega, pakkudes rohkelt ruumi igale reisijale. Mudeli üksikasjad avaldatakse maailma esmaesitlusel novembris.

Hyundai Motor Company avaldas esimesed pildid oma pikisilmi oodatud uuest mudelist IONIQ 9. See on kolme istmereaga täiselektriline SUV, mis tähistab uut verstaposti automargi vankumatul pühendumisel oma tooteportfelli elektrifitseerimisele.

IONIQ 9 nimes olev number 9 sümboliseerib suurimat sõidukiklassi Hyundai Motori IONIQ-mudeliseerias, tähistades autotootja esmakordset sisenemist suurte elektrimaasturite segmenti. Tuginedes IONIQ 5 ja IONIQ 6 eduloole, on IONIQ 9 loodud muutma senist sõidukogemust elektriautoga. Uue mudeli teeb eriliseks selle ruumikas ja mugav salong, mis võlgneb tänu Hyundai Motor Groupi paljukiidetud üleilmsele elektriautode moodulplatvormile (E-GMP).

IONIQ 9 „aerosteetiline” disain on ainulaadne segu aerodünaamilisest suutlikkusest ja esteetilisest veetlusest. Uus mudel ammutab inspiratsiooni laevade elegantsest välimusest ning avarast ja hubasest interjöörist. Selle ühe kumerusega kaarduv katusejoon koos pikendatud teljevahega tagab rohkelt ruumi kõigile reisijatele, sh ka kolmandas istmereas.

Esimestel avaldatud piltidel võib näha keerukaid detaile, mis annavad tunnistust IONIQ 9 kogu disaini kõrgest kvaliteedist. Selle küljel olevad karakteersed jooned meenutavad Korea traditsioonilise rahvarõiva – hanboki – diagonaalseid jooni. Esilaternad koosnevad parameetrilistest pikslitest, mis on Hyundai Motori eritunnuseks ja läbivaks disainielemendiks kõikide IONIQ-mudelite puhul.

Hyundai Motor avaldab IONIQ 9 kohta peagi veel uut teavet oma sotsiaalmeedia kanalite kaudu, kuni maailma esmaesitluseni novembris.

IONIQ 9 saabub turule Hyundai Motori eelmise aasta rekordtulemuste tuules ning üsna pea pärast seda, kui tootmisliinilt sõitis sel sügisel maha saja miljones Hyundai auto. Märkimisväärne on see, et saja miljoni esimesena toodetud sõiduk oli elektriauto, sümboliseerides Hyundai Motori astumist elektrifitseerimise uude ajastusse. Ettevõte on jätkuvalt pühendunud elektrifitseerimisele ning seadnud eesmärgiks müüa 2030. aastaks 2 miljonit elektriautot.