Close

Disain

Hea välimus, ent sõit on veel parem
Broneeri proovisõit

Loodud silmapaistvaks soorituseks

Puhta disainiga IONIQ 5 N mõjub elektriautode seas väga värskelt, rõhutades keerukate vormide asemel selgeid jooni ja minimalistlikke struktuure, mida täiendavad suutlikkust parandavad disainielemendid. Tulemuseks on täiuslik tasakaal toore jõu ja enesekindla hoiaku vahel.

Välisilme Siseruum Värvid ja materjalid

Välisilme

Suutlikkust parandavad disainielemendid

IONIQ 5 N on varustatud paljude suutlikkust parandavate disainielementidega, mh tiivakujulise tagaspoileriga ja jahutamist tõhustava täiendava eesmise aktiivõhuklapiga.

Esiosa

Kuna radiaatorivõret pole vaja, ehib auto esiosa funktsionaalsel võrgul asuv N-graafika, mida täiendavad õhkkardin ja aktiivõhuklapid. Spoiler kaitseraua alaservas rõhutab auto madalat tee külge liibuvat hoiakut.

Profiil

Üle musta esikaitseraua alaosa jooksev erk punakasoranž aktsentjoon on elektriliste N-mudelite eritunnuseks. See jätkub küljekarpide laienditel, rõhutades auto võistlusvalmis iseloomu.

Tagaosa

Tagaluugil asuv tiivakujuline N-spoiler hoolitseb koos punakasoranžide aktsentidega tagadifuusori ja õhu väljalaskeavadega auto optimaalse aerodünaamika eest.

Võrdle omavahel mudeleid IONIQ 5, mis valiti 2022. aastal maailma aasta autoks, ja IONIQ 5 N, mille BBC TopGear.com valis aasta autoks 2023. aastal.

Siseruum

Kõrgtehnoloogilisest autospordist inspireeritud kokpit

Juhikeskses kokpitis on saavutatud suurepärane tasakaal tänapäevase kodutunde ja adrenaliinitaset tõstva sooritusvõime vahel. Iga detail on loodud vaid üht eesmärki silmas pidades – muuta iga sinu sõit põnevaks ja meelierutavaks elamuseks.

Sportlikud korvistmed

Võta istet meie parimatel kohtadel – valgustatud N-logoga N-korvistmetel.

Võidusõiduks kohandatud keskkonsool

Põlvi kaitsva polstri ja sääretoega keskkonsool kaitseb võidusõidu ajal juhi jalgu ning pakub tänu oma jäigemale ehitusele ka paremat tuge. Igapäevasõitude ajal lisavad aga mugavust liugkäetugi, C-tüüpi USB-pesa, juhtmevaba laadija ja topsihoidjad.

Värvid ja materjalid

Automaatpesu on keelatud
Pöörlevate harjadega automaatpesu ei tohi kasutada, kuna see võib värvkatet kahjustada.

Aurupesu on keelatud
Kõrge temperatuuriga aurupesu võib põhjustada õli kleepumist auto välispinnale ja jätta sinna raskesti eemaldatavad plekid.

Autot pestes ei tohiks kasutada vaha sisaldavat pesuvahendit.
Ära kasuta abrasiiv- ja puhastusaineid ega poleerimisvahendeid. Kui värvkatet on kogemata vahatatud, eemalda vahakiht otsekohe silikooni eemaldiga; tõrva või pigi eemaldamiseks kasuta pigieemaldusvahendit. Kuid jälgi, et sa ei avaldaks värvkattele liiga tugevat survet.

Professionaalne käsipesu on lubatud
Kasuta autot pestes pehmet riidelappi (näiteks mikrokiust riiet või pehmet švammi) ja kuivata mikrokiust rätikuga.
Autot pestes ei tohiks kasutada vaha sisaldavat pesuvahendit.
Kui sõiduk on väga määrdunud (liiv, pori, tolm, saasteained, jne.), tuleb sõidukilt enne pesu suurem mustus veega maha pesta!

Kleebised
Kleebised kahjustavad sinu sõiduki värvkatet! Sõidukiparkide omanikel soovitame kleebised paigaldada akendele.

Värviparandus
Mattvärvi kahjustusi parandada ei ole võimalik; vigastuste korral tuleb üle värvida kogu keredetail.

Säästvatest materjalidest IONIQ 5 N

Vaata, milliseid ümbertöödeldud materjale on IONIQ 5 N valmistamiseks kasutatud.

Ringlussevõetud rehvide pigmenti sisaldav värv

IONIQ 5 N valmistamiseks on kasutatud laialdaselt säästvaid materjale. Näiteks uksekäepidemetes, ventilatsiooniavade võredes, roolis ja keskkonsooli külgliistudes on kasutatud ringlussevõetud rehvidest saadud pigmenti sisaldavat värvi.

100% taaskasutatav plastpaber

Vaata hoolikalt uste sisekülje dekoordetaile ja näed 100% taaskasutatavat plastpaberit. Sellel on samasugune kerge tekstuur kui traditsioonilisel Korea paberil, kuid see on valmistatud suure tihedusega polüetüleenist.

Sulle võiks veel huvi pakkuda

Võidusõiduvõimekus
Vaata lähemalt

Mugavus ja sidelahendused
Tutvu funktsioonidega lähemalt

Vaata hindu ja tehnilisi andmeid
Hinnad