Piltidel on näha prototüüp. Teatud funktsioonid, värvid, materjalid, lisavarustus ja spetsifikatsioonid võivad tootmismudelist erineda või olla saadaval valikvarustusena. Mudel tuleb saadavale 2025. aasta teisel poolel.
Luksuslik ja uusimat tehnoloogiat täis Hyundai IONIQ 9 jätkab auhindadega pärjatud IONIQ-mudelite võidukäiku. See on kõige suurem ja luksuslikum E-GMP-platvormile ehitatud automudel.
Täiesti uus IONIQ 9 on vaieldamatult Hyundai mudelivaliku uus lipulaev. See on saadaval 6- või 7-kohalisena ning pakub enneolematult palju ruumi ja tehnoloogilisi uuendusi. Vaatamata suurtele mõõtmetele on auto aerodünaamika lihvitud viimse detailini täiuslikuks.
Kere ja poritiibade puhas suuremahuline vorm jätab elegantse esmamulje, samal ajal kui detailirohked kujundusaktsendid lisavad koos LED-tunnusvalgustuse parameetriliste pikslitega laiust ja sügavust.
Selle suure auto õhutakistuse koefitsient on kõigest 0,259. IONIQ 9 on 5,03 meetrit pikk ja selle teljevahe on 3,13 meetrit.
Paadi ahtrit meenutaval tagaosal jätkub katkematu reana kõrvuti asetsevate pikslitega kujundusteema. Veokonksu külge võib kinnitada kuni 2500 kg raskuse järelhaagise.
Tee stiilne valik 19-, 20- või 21-tolliste mustade valuvelgede seast, mis harmoneeruvad täiuslikult IONIQ 9 dünaamiliselt elegantse disainiga.
Esimese ja teise istmerea jaoks on saadaval eriti mugavad puhkeasendiga istmed. Need saab koos jalatoega täielikult taha kallutada, võimaldades kuni neljal inimesel auto laadimise ajal pooleldi lamavas asendis mõnusalt puhata.
Kuuekohalise IONIQ 9 salongis saab teise rea istmed pöörata auto tagaosa poole.
IONIQ 9 pikk kere tagab mugavalt palju ruumi ka kolmandas istmereas istujaile. Ka pearuumi on kogu salongis rohkem kui piisavalt.
Ette-taha liigutatav keskkonsool pakub oma panipaikadega suurepäraseid hoiuvõimalusi ja tagab esiistmete eest vaba läbipääsu ühest esiuksest teiseni. Käetugi on avatav ka tagantpoolt, võimaldades keskkonsoolis hoitavatele asjadele lihtsalt ligi pääseda ka teisest istmereast.
Kumer laiekraan, justkui õhus hõljuv armatuurlaud ja salongi meeleoluvalgustus loovad avara futuristliku atmosfääri.
Naudi erakordselt mugavat reisi avaras salongis, istudes puhkeasendiga kvaliteetistmetel.
Reisijatel, kes istuvad kolmandas istmereas, on palju jalaruumi ja mugav käetugi koos topsihoidjaga.
IONIQ 9 ühendab hämmastava suutlikkuse elegantsel moel paljude innovaatiliste elektriauto tipptehnoloogiatega. Tagaveoline mudel on varustatud 160 kW mootoriga. Võimsaimal nelikveolisel versioonil on kaks 160 kW mootorit.
19-tolliste velgedega tagaveolise IONIQ 9 täiselektriline sõiduulatus on kuni 620 km ja energiakulu 194 Wh/km – tänu väikesele õhutakistuse koefitsiendile, eesrindlikule platvormile ja akutehnoloogiale.
Suur 110 kWh aku koos ülikiire 800-voldise laadimistehnoloogiaga võimaldab teekonda kiiresti jätkata. Aku laadimiseks kümnest kuni kaheksakümne protsendini kulub ainult 24 minutit, kasutades võimast 350 kW laadijat.
IONIQ 9 on varustatud kodustele virtuaalassistentidele sarnaneva AI-põhise hääljuhtimissüsteemiga. See kasutab sinu sõidukogemuse parandamiseks ChatGPT generatiivset tehisintellekti.
Juba niigi suurepäraste teemüra näitajatega IONIQ 9 varustusse kuulub ka aktiivne maanteemüra kontrollsüsteem, mis koos tippklassi BOSE® helisüsteemiga tagab ülitõhusa müravähenduse.
Auto kui laadija (V2L) funktsioon laseb vabalt kasutada või laadida mis tahes elektriseadmeid, nt elektrijalgrattaid või matkavarustust. V2L-pistikupesa pakiruumis võimaldab elektriseadmeid ja -masinaid laadida ja toitevooluga varustada standardse voolupesa kaudu, kasutades toiteallikana auto akut.
Nüüd on sul selge ülevaade kõigest, mis toimub auto mõlemal küljel – isegi halva ilmaga. Vaated auto külgedele on mugavalt nähtavad uksepaneelide esinurkadesse integreeritud monitoridel.
Kui oled autost väljunud, pargib IONIQ 9 end kaugjuhtimise abil ise ära. See oskab parkida teega paralleelselt, diagonaalselt ja risti, tagurdada parkimiskohale ning seejärel sealt taas ettepoole välja sõita.
IONIQ 9 varustusse kuulub kiirteesõidu abisüsteem HDA2 – see on 2. taseme isejuhtimistehnoloogia, mis reguleerib automaatselt sõidukiirust ja pikivahet ning aitab sind ka siis, kui vahetad sõidurada.
Süsteem töötab ainult maanteedel ja kiirteedel, võttes arvesse kaardirakendusse salvestatud teede andmeid, mitte liikumiskiirust. Selles, milline tee loetakse rahvusvaheliselt maanteeks või kiirteeks, võib eri riikides esineda erinevusi.
Registreeri end allpool ja sinu valitud edasimüüja võtab sinuga ühendust.
"*" indicates required fields