Oma muljetavaldava nutitehnoloogia valikuga kehtestab uus TUCSON kompaktsete linnamaasturite segmendis jätkuvalt uusi standardeid. Naudi sõitu autoga, mis on täis uusimaid sidelahendusi, klassi parimaid turvafunktsioone ja intelligentseid juhiabisüsteeme.
Naudi paremat nähtavust ja elegantset luksuslikkust, mida pakub kergelt kumerduv laiekraan, mis koosneb kahest kõrvuti integreeritud ekraanimoodulist: 12,3” digitaalsest näidikuplokist ning teabe- ja meelelahutussüsteemi 12,3” puuteekraanist.
Pole vahet, kas eelistad diiselautot, täishübriidi või soovid sõita pistikhübriidiga linnas üksnes elektri jõul – TUCSON pakub sobivat varianti igaühele.
Pistikhübriid tagab maksimaalse kütusesäästlikkuse koos närvikõdi pakkuvate sõiduelamustega. 1,6-liitrine Smartstream T-GDi-mootor teeb tõhusalt koostööd 72 kW elektrimootoriga. Hübriidajami suurim võimsus on 235 hj ning suurim pöördemoment 367 Nm. Valida saab kaheratta- (2WD) või nelikveoga (4WD) versiooni vahel.
TUCSONi hübriidversioon on varustatud elektri- ja bensiinimootoriga. Nende koostööd toetab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku, hoolitsedes võimalikult väikese kütusekulu eest. Hübriidajami suurim võimsus on 215 hj ning suurim pöördemoment 367 Nm. Valida saab kaheratta- (2WD) või nelikveoga (4WD) versiooni vahel.
Säästa kütust ja vähenda heitmeid 48 V kerghübriidsüsteemi abil, mis toetab sisepõlemismootorit täiendava pöördemomendiga kiirendamise ajal. Saadaval koos bensiini- või diiselmootoriga.
1,6-liitrise T-GDi-mootori paariliseks on 6-käiguline käsikäigukast. Jõuallika suurim võimsus on 160 hj ning suurim pöördemoment 265 Nm. Saadaval ainult esirattaveoga.
136 hj 1,6-liitrise CRDi-diiselmootoriga 48 V kerghübriidmudel on varustatud sujuvalt käike vahetava 7-käigulise topeltsiduriga käigukastiga (7DCT) ning valikus on nii esiratta- kui ka nelikveoga versioon.
Sõites täishübriidi või pistikhübriidiga ECO-režiimil, saad kasutada aku laadimiseks regeneratiivpidurdamist. Roolil asuvate lülitushoobade abil saad regeneratiivpidurdamise intensiivsust kolmeastmeliselt muuta, reguleerides kütuse säästmiseks ja mugavuse lisamiseks enda eelistustele vastavalt aeglustusjõudu.
Hyundai tutvustab teise põlvkonna rohelise tsooni sõidurežiimi – eksklusiivselt pistikhübriidmudeli jaoks loodud geopiirangute jälgimisfunktsiooni. Kui sisenetakse nn rohelisse tsooni, kus kehtivad heitkoguste piirangud, võimaldab see autol kohe sujuvalt täiselektrilisele sõidurežiimile üle minna.
Välisvalgustuse uus tase. Maatrikstehnoloogiaga LED-esituled kohanevad automaatselt teeoludega, tagades juhile optimaalseima valgustuse ning vähendades samal ajal kaasliiklejate pimestamist.
Külgtuule mõju tasakaalustav stabiilsuskontrolli süsteem jälgib pidevalt, et auto tugeva külgtuule tõttu oma sõidurajalt välja ei kalduks, aidates säilitada õiget sõidusuunda ja stabiilsust.
Esiklaasinäidik näitab otse sinu vaateväljas kõige olulisemat sõiduinfot, nt sõidukiirust, navigeerimisjuhiseid ja hoiatusi. Kui hakkad sooritama pööret, näed aga digitaalse näidikuploki ekraanil vaadet auto küljele. Kaamerad hakkavad tööle niipea, kui suunatuled rajavahetuseks sisse lülitad.