Close

Hyundai INSTER: uus A-segmendi subkompaktne täiselektrimudel paistab silma ainulaadse disaini, oma klassi pikima sõiduulatuse ja ülima praktilisusega

Täiselektriline INSTER, uus A-segmendi subkompaktne linnaauto, läbib ühe laadimisega kuni 355 km (vastavalt WLTP-standardile). Kompaktsete mõõtmete, jõulise väliskujunduse ja avara siseruumiga INSTER paistab A-segmendis silma oma praktilisuse ja mitmekülgsusega. Intelligentne tehnoloogia, tipptasemel turvasüsteemid, suurepärased elektriauto funktsioonid ja edumeelne varustus – kõik see on koos ühes väikeses linnasõiduks sobivas SUV-mudelis. INSTERi hinnad algavad 25 990 eurost ja selle ettetellimine on alanud. Esimesed autod saabuvad 2025. aasta märtsis.

Hyundai Motor Company uus ainulaadse disainiga A-segmendi subkompaktne täiselektrimudel INSTER1 pakub klassi pikimat sõiduulatust, praktilist mitmekülgsust ja eesrindlikke tehnoloogiaid.
 
INSTERi julge disain ühendab uudse futuristliku välimuse väikemaasturi kohta üllatavalt avara siseruumiga. Tänu kõrgetasemelisele tehnoloogiapaketile, mis parandab sõidumugavust ja ohutust, on INSTER kiirelt laetav ja selle täiselektriline sõiduulatus (AER) oma klassi pikim – kuni 355 km2.
 
INSTER on keskkonnasõbralik ja paindlik ning paistab silma oma väleda dünaamilise sõidu ning sujuvate ühendusvõimalustega. Lisaks on see tänu oma kompaktsele suurusele tunduvalt energiasäästlikum kui suuremad mudelid.

Julge välisdisain ja ainulaadsed kujunduselemendid

Tuginedes 2021. aastal ainult Koreas turule toodud bensiinimudeli CASPER disainipärandile, sai INSTER sellest veidi suurema kere ja teljevahe, et teha siseruum avaramaks ning anda autole veelgi jõulisem ja enesekindlam hoiak
 
Oma pisut kasvanud mõõtmetega paikneb INSTER täpselt traditsiooniliste A-segmendi subkompaktsete linnaautode ja suuremate B-segmendi kompaktmudelite vahel. See tagab ostjate ootustele vastava hea manööverdusvõime ja kasutuslihtsuse, ent samas ka suurema praktilisuse ja paindlikkuse, mida pakuvad avaram salong ja pakiruum. Võrreldes B-segmendi suuremate mudelitega teevad INSTERi kompaktsed mõõtmed sellest ideaalse linnasõiduki, millega on ka kitsastes oludes ülimugav parkida.


 
INSTERi väliskujundust iseloomustab jõuline ja samas väike maasturiprofiil ning siledad ja puhtad pinnad. Auto esi- ja tagaosa ilmestavad musklis vormidega poritiivad, toekad põhjakaitsed ja kõrgtehnoloogiline trükkplaadi stiilis kaitseraud.
 
INSTER kiirgab isikupära läbi oma eritunnuseks olevate ümmarguste LED-päevatulede, pikslitest koosnevate suunatulede ja eristuvate tagatulede. Kliendid saavad muuta oma auto välimuse veelgi erilisemaks projektoritüüpi LED-esitulede ja kerevärviga kontrastis oleva musta värvi katusega. Sõltuvalt varustustasemest on mudel saadaval ilukilpidega kaetud 15-tolliste terasvelgede ning 15- või 17-tolliste valuvelgedega. 

Mitmekülgne siseruum ja tänapäevased materjalid

Seespool annab INSTER juhi käsutusse rohkelt täiustatud tehnoloogiad ja mugavust parandavaid lahendusi, mille seas on 10,25-tolline digitaalne näidikuplokk, 10,25-tollise puuteekraaniga teabe-, meelelahutus- ja navigatsioonisüsteem ning juhtmevaba laadija, mis asub eriti ruumisäästlikus keskkonsoolis
Piksliteema jätkub ka seespool – graafika INSTERi roolirattal rõhutab auto kõrgtehnoloogilist iseloomu. Need, kes soovivad oma sõiduki veelgi isikupärasemaks muuta, saavad valida uksepaneelide ülaosa jaoks tavamudelist erineva kujunduse.
 
INSTERi siseruum on mitmekülgne ja avar ning esiistmete eest pääseb vabalt läbi ühest esiuksest teiseni. Paindlikkuse lisamiseks saab kõik istmed, sealhulgas ka juhiistme, kokku klappida. Saadaval on ka üheosaline pikk esiiste ning esiistmete ja roolisoojendus. Teine istmerida on jagatud kaheks võrdse suurusega tagaistmeks, mida saab eraldi kallutada ja ette-taha nihutada.
 
INSTERi kerevärvide valikusse kuuluvad Atlas White, Tomboy Khaki, Bijarim Khaki Matte ja Unbleached Ivory, samuti mitmed uued toonid – Sienna Orange Metallic, Aero Silver Matte, Dusk Blue Matte, Buttercream Yellow Pearl ja Abyss Black Pearl. Mõned kerevärvidest on kahevärvilise lõpptulemuse jaoks saadaval ka kombinatsioonis kontrastse musta värvi katusega.
 
Sisekujunduse jaoks saab valida ühevärvilise musta või kahevärvilise beeži (Newtro Beige) ja khaki (Khaki Brown) kombinatsiooni koos üleni tekstiilist viimistlusega.

Kiirlaadimise võimalus ja segmendi pikim sõiduulatus

Mis puudutab alalisvooluga laadimise kiirust ja maksimaalset sõiduulatust, siis on INSTER pea ületamatu, võimaldades klientidel laadimisele üha vähem aega kulutada, sõita järjest kaugemale ja kasutada ära kogu enda käsutuses olevat energiat.
 
INSTERi põhiversioon on varustatud 42 kWh akuga, kuid saadaval on ka 49 kWh akuga mudeliversioon Long-Range. Mõlemas mudelis on vaid üks mootor – põhiversioonis võimsusega 71,1 kW (97 hj) ning Long-Range-versioonis 84,5 kW (115 hj). Mõlema mootori suurim pöördemoment on 147 Nm.
 
Segmendi pikima prognoositava sõiduulatusega 355 km (WLTP)3, mille mudeliversioon Long-Range suudab ühe laadimisega läbida, muudab INSTER ettekujutust sellest, milleks üks väike täiselektriline linnaauto suuteline on, pakkudes muljetavaldavat paindlikkust ligikaudse energiakuluga 15,3 kWh/100 km (WLTP)4.
 
Laadides autot optimaalsetes tingimustes 120 kW võimsusega alalisvoolu laadimisjaamas, saab INSTERi kümnest kuni kaheksakümne protsendini täis laadida umbes 30 minutiga. INSTER saab põhivarustusena kaasa 11 kW autosisese laadija ning saadaval on ka aku soojendussüsteem ja ülitõhus soojuspump.
 
Kasutades välise või sisemise voolupesa kaudu auto kui laadija funktsiooni (Vehicle-to-Load), saab erinevaid väliseid seadmeid toitevooluga (110 V/220 V) varustada või laadida, vajamata selleks täiendavat lisavarustust. See võimaldab vabalt kasutada või laadida nt elektrijalgrattaid, -tõukerattaid või matkavarustust.

Tipptasemel tehnoloogiad ja mugavusvarustus

Kõrvuti pika sõiduulatuse ja kiire laadimisega pakub INSTER tohutul hulgal kõrgtasemel tehnoloogiaid, sealhulgas mitmeid eesrindlikke turva- ja juhiabisüsteeme. INSTER on varustatud ka 64-värvilise LED-meeleoluvalgustuse, digitaalse näidikuploki, ühe vajutusega avatava katuseluugi ning lähiväljasidel (NFC) põhineva digivõtmega (Hyundai Digital key 2 Touch).
 
Hyundai uus täiselektriline A-segmendi subkompaktne linnaauto pakub kõige täiuslikumat tehnoloogiapaketti omas klassis, sealhulgas mitmeid erinevaid juhiabisüsteeme (ADAS), mille seas on näiteks täisvaatemonitor (SVM), parkimiskohale tagurdamisel tuvastatud takistusega kokkupõrke vältimissüsteem (PCA-R), pimenurga jälgimismonitor (BVM) ja esikokkupõrke vältimissüsteem (FCA 1.5).
 
Juhile pakuvad abi ka sõidurajal püsimise abisüsteem (LKA), sõiduraja jälgimise abisüsteem (LFA), pimenurgas tuvastatud sõidukiga kokkupõrke vältimissüsteem (BCA), tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liiklusega kokkupõrke vältimissüsteem (RCCA), ohutu väljumise hoiatus (SEW), isekohanduv kiirushoidik (SCC) koos peatumis- ja sõidu jätkamisfunktsiooniga, kiirteesõidu abisüsteem (HDA 1.5), intelligentne piirkiiruse järgimise abisüsteem (ISLA), juhi tähelepanu hajumise hoiatussüsteem (DAW), kaugtulede automaatlülituse süsteem (HBA), eesoleva sõiduki eemaldumise märguanne (LVDA) ja hõivatud tagaistme märguanne (ROA).
 
ADAS-parkimisabisüsteemis on parema nähtavuse tagamiseks ühendatud tagurduskaamera (RVM) ning auto ees ja taga asuvate parkimisandurite funktsioonid.
 
INSTERi mudeliperega liitub tulevikus veelgi jõulisema disainiga mudeliversioon INSTER CROSS5, mis on orienteeritud väljasõitudele linnast kaugemale. Täpsem teave selle mudeli kohta avaldatakse hiljem.

Tutvu mudeliga

1) Koreas on INSTER saadaval mudelinimega CASPER Electric.
2) Prognoositav sõiduulatus ühe laadimisega 355 km (WLTP) – 15-tolliste velgedega Long-Range-mudeliversiooni puhul.
3) 15-tolliste velgedega
4) 15-tolliste velgedega
5) Koreas on selle mudeli nimi CASPER CROSS.