Hyundai Motor tõi turule elektriautode kaubamärgi IONIQ
- Hyundai elektrisõidukitele pühendatud tootemark IONIQ kehastab ettevõtte nutikat liikuvusvisiooni.
- Ettevõte kavatseb pakkuda klientidele tootemargi IONIQ mudelite abil ühendatud elustiilikogemusi.
- Tootemark IONIQ kehastab Hyundai pühendumust pakkuda ühendatud elustiililahendusi.
- Hyundai tähistas tootemargi turuleviimist, muutes London Eye vaateratta elektritulede abil hiiglaslikuks Q-täheks.
SOUL, 10. august 2020 – Hyundai Motor Company kuulutas täna välja oma uue, akutoitega elektrisõidukitele pühendatud tootemargi IONIQ lansseerimise, avades teerajajana elektromobiilsuse ajastus uue peatüki. Tootemargi IONIQ all pakub Hyundai kliendikeskseid elektrisõidukikogemusi, mis keskenduvad ühendatud elustiililahendustele ning on kooskõlas Hyundai visiooniga „Inimkonna progressist“.
Tootemargi IONIQ all kasutab Hyundai Motor ära oma valdkonna juhtivat elektrisõidukite tootmise oskusteavet, et tuua järgneva nelja aasta jooksul turule kolm erimudelit, millele järgneb veel uuenduslikke mudeleid. Tootemargi IONIQ loomine on vastus kiiresti kasvavale turunõudlusele ning see kiirendab Hyundai plaani juhtida ülemaailmset elektrisõidukite turgu.
Täitmaks tootemargi IONIQ missiooni, ühendab Hyundai oma praegused elektrisõidukite võimalused – näiteks ülikiire laadimise, ruumika salongi ja akutoite – tuleviku uuendustega, mis kombineerivad disaini, tehnoloogiaid ja teenuseid, et muuta autosisesed ja -välised kogemused ühtseks teekonnaks.
Tootemark IONIQ muudab elektrisõiduki kliendikogemuse aluspõhimõtteid,“
ütles Wonhong Cho, Hyundai Motor Company vastutav asepresident ja ülemaailmne turundusjuht.
„Uue rõhuga ühendatud elamisel pakume elektrifitseeritud kogemusi, mis on keskkonnasõbraliku elustiili lahutamatu osa.“
IONIQu taassünd
Hyundai tutvustas esmalt terminit IONIQ, mis seob endas sõnad „ion“ (ioon) ja „unique“ (ainulaadne), kui kuulutas välja Project IONIQu, keskkonnasõbralikule mobiilsusele keskenduva pikaaegse teadus- ja arendusprojekti. Selle projekti põhjal tõi Hyundai 2016. aastal turule sõiduki nimega IONIQ, maailma esimese ja ainsa mudeli, mis laseb ühe keretüübi juurde valida kolme elektrilise jõuülekandesüsteemi – hübriidelektrilise, pistikhübriidi ja akutoite – seast. Nüüd esindab IONIQ Hyundai püsivat pühendumust kestlikkusele ja uuenduslikkusele ning on võtmetähtsusega ettevõtte keskkonnahoidlike liikuvuseesmärkide saavutamisel.
Tootemark IONIQ loodi, et ühendada elumuutev liikuvus ja keskkonnasõbralik jõudlus, ning on seni olnud võtmetähtsusega elektrifitseeritud progressi pakkumisel. IONIQ jätkab keskkonnasõbraliku mobiilsuse raames uue tasakaalu loomist, viies säästlikud tooted kokku elustiililahenduste ökosüsteemiga, mis toob kätte ühendatud elamise uue põlvkonna.
Praegu olemasolevaid IONIQ-sõidukeid – hübriidi, pistikhübriidi, elektrisõidukit – uue tootemargi IONIQ alla ei paigutata.
IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7
Hyundai toob uue tootemargi all turule valiku numbriliselt nimetatud elektrisõidukeid; sealjuures kasutatakse paarisarve sedaanide ja paarituid arve maasturite jaoks.
Esimene tootemargi IONIQ mudel on keskmise suurusega CUV IONIQ 5, mis tuleb turule 2021. aasta alguses. IONIQ 5 põhineb elektrilisel ideeautomudelil „45“, mida Hyundai esitles 2019. aastal Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel (IAA) austusavaldusena oma täiesti esimesele ideeautole. IONIQ 5 disainerid ammutasid inspiratsiooni minevikust ning integreerisid selle tipptasemel parameetriliste pikslitega – see on ainulaadne disainielement, mille rakendamist jätkavad Hyundai disainerid ka tulevaste IONIQ-mudelite puhul.
2022. aastal toob Hyundai turule sedaani IONIQ 6, mis põhineb ettevõtte uusimal elektrilisel ideeautomudelil Prophecy, mida esitleti märtsis; sellele järgneb 2024. aasta alguses suur maastur IONIQ 7. Prophecy märgilist välisdisaini iseloomustab selle täiuslike proportsioonide aerodünaamiline siluett.
Sarnaselt saab IONIQ-sõidukite disainis olema läbivaks teemaks ajatu väärtus. Sõidukeid inspireerivad mineviku mudelid, kuid neist saab sild tulevikku.
E-GMP platvorm
Tootemargi IONIQ mudelid toetuvad elektrilisele ülemaailmsele modulaarsele platvormile (Electric Global Modular Platform), mida tuntakse ka E-GMP nime all ning mis võimaldab kiiret laadimist ning küllaldast sõiduulatust.
Elektrisõidukitele pühendatud platvorm annab Hyundaile võimaluse kujundada sõiduki salong ümber „nutikaks eluruumiks“ koos igal viisil reguleeritavate istmete, juhtmevaba ühenduvuse ja ainulaadsete funktsioonidega, näiteks sahtlitena disainitud kindalaekaga. Platvormi aluspõhimõtete muutus laieneb kasutajaliidestesse, mis saavad olema lihtsad, käepärased ja ergonoomilise disainiga, et pakkuda sõitjatele vabamat tunnet.
2025. aasta strateegia
Hyundai Motor Group teatas hiljuti, et kontserni eesmärk on müüa 2025. aastaks üks miljon akutoitega elektrisõidukit ning omandada 10-protsendine turuosa, et saada maailma elektrisõidukite segmendi liidriks.
2025. aasta strateegia alusel püüab Hyundai Motor Company ise saada 2025. aastaks maailma suuruselt kolmandaks keskkonnasõbralike sõidukite tootjaks, müües lisaks kütuseelemendiga sõidukitele 560 000 akutoitel sõidukit.
Elektrisõidukitele pühendatud tootemargi IONIQ käivitamine rõhutab ettevõtte pühendumust keskkonnasõbralikule liikuvusele ning peegeldab selle käimasolevat muutumist heitmevabade lahendustega nutikate liikuvuslahenduste pakkujaks.
London Eye üritus: IONIQu kampaania
Hyundai tähistas IONIQu turuleviimist, muutes London Eye vaateratta elektritulede abil hiiglaslikuks Q-täheks just enne kuulsa atraktsiooni ametlikku taasavamist.
Ajal, kui muidu saginat täis London COVID-19 pandeemia tõttu seiskus, toob Hyundai linna uut energiat, valgustades selle üht ikoonilisemat vaatamisväärsust ning pannes selle taas pöörlema.
IONIQu saabumisest teavitades kuulutab Hyundai valgusinstallatsioon elektromobiilsuse uut ajastut, mis keskendub klientidele.
Videot Hyundai poolt maailmakuulsa London Eye hiiglaslikuks Q-ks muutmisest saab vaadata siit:
Teavet tootemargi IONIQ kohta leiab siit: www.hyundai.com/worldwide/en/brand/ioniq-launch