Valmistatud Euroopas
On möödunud 25 aastat ajast, kui 1995. aastal asutati Saksamaal Frankfurdis Hyundai Motor Europe’i tehniline keskus. Hyundai Motor Europe’i Russelsheimi tehniline keskus tegeleb Hyundai autode väljatöötamisega. Selle eesmärk on veenduda, et iga Euroopasse saabuv Hyundai vastaks Euroopa kliendi nõudmistele ja kohandada autot vastavalt selle konkreetse turu vajadustele. Koostöös Namyangi Instituudiga on nende jaoks oluliseks ülesandeks uuenduslike tehnoloogiate arendamine, mis võimaldavad nii suurepäraseid sõiduomadusi jõuülekannete kaudu, virtuaalseid simulaatoreid kui ka uusi tehnoloogiaid tulevikutrendide jaoks.
Euroopas on umbes viiskümmend riiki – mitmekesine kliima ja topograafia, kultuur ja keel ning eluviisid ja inimesed moodustavad selle vaieldamatult kõige heterogeensema maailmajao. Nende erinevate tegurite kohaselt on oluline, et ka sõidutingimused ja vajadused varieeruvad.
Suurbritannia on tuntud oma kitsaste teede ja vihmase kliima tõttu, mis põhjustab teede üldist karedust. Seetõttu peetakse sõiduomaduste hindamisel oluliseks manööverdusvõimet kiirete pöörete juures ja mugavust keskmisel kiirusel. Teisest küljest on Itaalial vaja linnasiseseid sõite kitsastel teedel ning selle moeteadlikud tarbijad eelistavad ilusaid autosid. Sellepärast peavad autod seal olema kompaktsed, kuid ilusad, kerged, kuid samas põnevad, et neid suurepäraseks pidada.
Saksamaa pakub veel ühte sõidukeskkonda. Sirged teed üle silmapiirini ulatuvate avatud tasandike; vahetult linnast väljas on Autobahn, mis on tuntud oma kiirusepiirangu puudumisega. Teekate on ühtlane, nii et isegi suure kiiruse korral on sõit stabiilne.
Põhja-Euroopa oma lumise ja karmi maastikuga on kiindunud nelikveolistesse mudelisse, mis on võimelised navigeerima karmides teeoludes. Norras, kus veevarusid kasutatakse hüdroenergia tootmiseks, teeb rikkalik elektrivarustus elektriautod eriti populaarseks valikuks.
Hyundai sõiduomadused võidavad Euroopa südame
Uute sõidukite katseprotokoll on tiheda suhtluse ja koostöö tulemus. Kohalikud Euroopa insenerid Euroopa tehnilisest keskusest, koduinsenerid Namyangi Instituudist ning toote planeerimise ja müügi esindajad kogunevad arvamuste vahetamiseks ja kooskõlastamiseks. Ka autodele spetsialiseerunud meediaesindajaid kutsutakse lokaliseerimisprotsessi oma vaatenurka lisama. Autod, mis võidavad eurooplaste südameid on selle piinlikult täpse protsessi tulemus.
Hyundai kohandab arendusi sellistele suurtele turgudele nagu Ühendkuningriik ja Saksamaa ning viib suvede ja talvede jaoks läbi täiendavaid karmi kliima katsetusi sellistes riikides nagu Hispaania ja Rootsi.
Nürburgring: Hyundai sõiduomaduste testareen
Hyundai hakkas keskenduma oma üldiste sõiduomaduste täiustamisele 2011. aastal ja selle jõupingutuste baasiks valiti Nürburgring. Juba üle saja aasta motospordi südameks olnud 1927. aastal ehitatud ringrada on koht, kus Hyundai sõidukeid põhjalikult arendatakse.
Euroopa tehnilise keskuse kõrgetasemeline sõidukite testimise ja projekteerimise meeskond uurib võimalusi, kuidas meeskond saaks ära kasutada mitte ainult Nürburgringi, vaid ka Saksamaa üldisi sõidukeskkondi. Lisaks tehakse koostööd paljudes valdkondades, et värvata riigi rohkearvulise elanikkonna hulgast inimesi suure jõudlusega autode arendamiseks
Nürburgring on koht mitte ainult sõiduomaduste, vaid ka vastupidavustestide jaoks. Uued sõidukid läbivad vastupidavuse tagamiseks Nürburgringil ranged testid mootoritele, ülekannetele ja platvormidele ― põhimõtteliselt kõigile autojuhtimisega seotud osadele.
Vastupidavustestidel läbivad kõik mudelid 480 ringi Nürburgringi ringrajal ― see on kokku 10 000 kilomeetrit. Kogenud profisõitja, kes tunneb ringraja igat sentimeetrit, sõidab 30 ringi päevas 90% ulatuses oma maksimaalsest võimekusest. Protsessis kogutud andmeid ja juhtide tagasisidet jagatakse Namyangi Instituudiga ning tehakse pidevalt parandusi. Masstootmisautod ning suure jõudlusega autod läbivad kõik sama protsessi. Ka elektriautod sõidavad vastupidavustestide jaoks Nürburgringi ringrajal.
Tootmine
Hyundail on 10 tehast kogu maailmas: Tšehhis, Türgis, Venemaal, Indias, Hiinas, Koreas (3), Põhja-Ameerikas ja Brasiilias. Sõidukeid Eesti turu jaoks toodetakse Tšehhi Nošovice, Türgi Assani ja Korea Ulsani tehastes.
Nošovice’is asuv Hyundai Motor Manufacturingi Tšehhi tehas on tootnud Hyundai põhimudeleid alates 2008. aastast. Tootmisliini aluseks on i30 mudel kõigis variantides, sealhulgas N-seeria. Frýdek-Místeki piirkonnas asuva autotootja lipulaevaks on Hyundai Tucson, mis moodustab 70% selle toodangust.
Hyundai Motori Izmiti tehas Türgis on Hyundai Europe’i vanim tehas – masstootmine algas 1997. aasta juulis. Türgi tehas toodab mudeleid i10, i10 N Line, i20 Hatchback ja i20 Active Cross.
Hyundai Motori Ulsani tehas Koreas on maailma suurim üksiktehas. See koosneb viiest sõltumatust tehasest, kus umbes 32 000 töötajat toodab keskmiselt 5800 sõidukit päevas. Veel üks selle kompleksi üllatav omadus on alale istutatud 600 000 puud, mis muudavad tehase metsaga ümbritsetuks. Sellel on eksportsaadetiste dokk, proovisõidu ja avarii testimiskohad. Balti turule toodetakse järgmisi mudeleid: IONIQ (Hybrid, Plug-in, Electric), Santa Fe ja KONA (bensiini-, diisel- ja elektrimootoriga).
Märtsis alustas Hyundai KONA Electricu linnamaasturi tootmist ka Tšehhi tehases. See võimaldab Hyundail nullheitmetega sõidukite müüki Euroopas kolmekordistada, vähendades ühtlasi ooteaegu.